Idag är det min och Tammys älskade pappas födelsdag och jag vill tillägna honom dessa vårbilder från min trädgård.

Hade han funnits här idag vet jag att han hade tyckt om att komma och hälsa på och njuta av naturen i min trädgård. Åh vad jag saknar min pappa och mamma.

Min pappa älskade djur och natur och stöttade alltid mina och Tammys galna upptåg. Han planterade små frön av kärlek för natur och djur hos oss. Dessa frön har slagit ut i full blom.
 
 
 
 
 
Nyckelpiga i kärlekens tecken.
nyckelpiga,

4 kommentarer

Tammy

06 Apr 2015 13:12

Så underbara bilder! Och texten går rakt in i mitt hjärta.

Pappa älskar det här :)

Jättefint Jonna, älskat dig!

Svar: Jag älskar dig Tammy!
All images on this blogg are protected by international copyright law. You can see more of my photos on www.laluna.se

Anonym

27 Apr 2015 23:09

Aaaah så härliga bilder. Sånt skönt "glow" och softhet i bilderna. Samt en skön målerisk känsla i bakgrunden. Blir bara så förtjust i näst sista bilden då huvudmotivet är på väg bort i bildytan, mycket charmig bild.
Sista bilden är också en fastnar lite extra bland dessa mästerverk. Så påpassligt att de två prickarna på varsin sida skalet liknar tillsamman ett hjärta...fin symbolik i det, som passar med den text du gett bilden.
Och vilket fint sätt att hedra din fars födelsedag på.

Kramforsar Christer K

Svar: Tack snälla!
All images on this blogg are protected by international copyright law. You can see more of my photos on www.laluna.se

Ronnie Isacsson

23 Jun 2015 14:52

Ljuvliga bilder med fin o känslig text 👍

Svar: Tack snälla du!
All images on this blogg are protected by international copyright law. You can see more of my photos on www.laluna.se

Peter

10 Apr 2016 09:12

Fantastiska bilder med underbar text

Svar: Tack Peter! :-)
All images on this blogg are protected by international copyright law. You can see more of my photos on www.laluna.se

Kommentera

Publiceras ej