I den gångna veckan höll jag och min syster Tammy en workshop kallad "Inspiration till nytänk inom fotograferingen".

Workshopen blev mycket lyckad och med många spännande reslutat från samtliga deltagare. Grattis allihop och vilken fantastisk inspiration ni alla har varit. Ute i fält fick vi även uppleva spännade händelser som naturen bjöd på, vi fotograferade vid hedniska platser och hittade märkliga spår från ... något.

Alla väder har en fördel för olika tekniker av fotografering. En av dagarna lämpade det sig att testa en ny teknik "WallArt" inom rörelsefotografering. För er som inte vet vad detta är så kan man förklara det med att man genom rörelse med kameran försöker skapa impressionistiska intryck.

Här är några av mina fotografier med dessa intryck.

 Där tomten vilar
 
Min längtan till havet
 
Lövens penseldrag
 
Fenix

Vildarnas skog
 
Vintereld
 
Saga
Vinterblomma
 
Jag är i dina drömmar
 
Gränsen mellan det onda och det goda
 
Mitt uttryck för när det traditionella gör mig desillusionerad.
 
 

Kommentera

Publiceras ej