Jättegrattis kram till min älskade syster Tammy idag den 1:a Juni!
 
Du är det finaste som finns. Jag älskar dig!
 
Här är lite fotopresenter till dig.
 
Ett hjärta till dig från en liten vän.
 
En gåva: "The secret" från mr Orestor.
 
Den bästa dagen denna vår var när du, jag och Lukas satt på ängen och tog dessa bilder.
 
 
 
Idag har vi gjort en film till dig. Den är om det nya projektet vi pratade om som vi ska genomföra denna sommar. Vi ville inte avslöja något för andra än och därför har vi inte lagt ut något på nätet om det. Filmen skickas till dig på Wetransfer nu. 
Happy birthday!!!!!!!!!!!!
Älskar dig!
 
Vitsippor,

2 kommentarer

Tammy

31 May 2015 23:59

Åååh vad fint. Vilka bilder, vilken underbar present! !

Har precist sett filmen. Woooow säger jag. Djupppppt impressed :))) såååå snyggt, så läckert. Hahaha helt fantastiskt!

Tack snälla snälla snälla. Älskar dig!

Svar: Det är du värd! Älskar dig. Kram
All images on this blogg are protected by international copyright law. You can see more of my photos on www.laluna.se

Camilla Noresson

01 Jun 2015 20:27

Måste bara skriva vilka underbara bilder. Helt fantastiska. Ni är båda mina absoluta favoriter att låta sig inspireras av i makrovärlden.
Ha det fint. Kram Camilla

Svar: Tack så mycket Camilla!
All images on this blogg are protected by international copyright law. You can see more of my photos on www.laluna.se

Kommentera

Publiceras ej